Social Mix kialakítása

Számos vállalkozó gondolja úgy, hogy a közösségi média jelenlét megegyezik egy Facebook oldal üzemeltetésével, pedig ez sajnos egy tévhit. A vállalkozásod profiljától, az előállított és megosztani kívánt tartalmak típusától (videófelvétel, animáció, fotó vagy szöveg) és a célközönség igényeitől függően érdemes elgondolkodni azon, hogy milyen felületeket tudsz a leghatékonyabban kommunikációs vagy közösségépítő célokra használni a Facebook mellett.

A YouTube, az Instagram, a Twitter, a Tumblr, de még a Pinterest és a Swarm is olyan szolgáltatás, mely üzleti szempontból megdöbbentő eredményeket hozhat, ha üzemeltetése szakszerűen történik. Ráadásul ezek mind olyan felületek, melyek óriási népszerűségnek örvendenek a felhasználók - vagyis a vásárlóid, ügyfeleid - körében, és amelyeken nemcsak, hogy önként vannak jelen, de örömmel is követik a kitett posztokat, tartalmakat. Ha pedig elég figyelemfelkeltő és érdekes, amit látnak, egymással is megosztják, így pedig rövid idő alatt tehet szert a vállalkozásod, márkád vagy terméked olyan közösségre, mely hű követővé válik. Félreértés ne essék: nem arról van szó, hogy minden csatornára szükséged van - az optimális közösségi média mix kialakítása annak a kombinációnak a létrehozását jelenti, mellyel a legjobb eredményeket érheted el a célcsoportod körében.

Ne feledd: a hírnév annak az eredménye, amit teszel, amit mondasz és amit mások mondanak Rólad - a Social Mix örömmel segít megmondani, mit tegyél és mit kommunikálj annak érdekében, hogy mások pozitívan gondolkodjanak a cégedről, márkádról, termékedről, üzletedről vagy szolgáltatásodról!

Vedd fel velem a kapcsolatot, és bemutatom Neked a hazai legnépszerűbb közösségi oldalakat (Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram, YouTube, Pinterest, Swarm) részletes, mégis érthető formában! Összeállítok a vállalkozásodnak egy olyan akciótervet, mely megmondja, melyik csatornákra milyen gyakorisággal milyen tartalmakat lenne célszerű kitenned annak érdekében, hogy rajongótábort alakíts ki, növeld a vásárlóid vagy ügyfeleid számát, és a megfelelő üzenetet juttasd el a célközönségednek a vállalatodról.